woensdag, november 06, 2013

Coffee3 schenkt de koffie in het Nou Camp Stadion te Barcelona ...

Deze kop zou natuurlijk erg mooi zijn .... zover is het helaas nog niet. Echter, Coffee3 is wel vandaag aanwezig met de Business club van RKC Waalwijk (met zo'n 50 ondernemers) bij de Champions League wedstrijd Barcelona - AC Milaan.

Wellicht dat we de medeondernemers voorzien van een kopje koffie in het stadion .... wordt de titel toch nog werkelijkheid.




dinsdag, november 05, 2013

Nespresso lanceert nieuw merkplatform via YouTube

George Clooney vergezeld door Matt Damon in nieuwste Nespresso commercial reeks

Amsterdam, 4 november 2013 – In samenwerking met Google en YouTube, lanceert Nespresso vandaag een nieuw digitaal merkplatform. Op dit platform zijn verschillende videofragmenten te bekijken, waaronder beeld van George Clooney in zijn nieuwe rol als lid van de Nespresso Sustainability Advisory Board. Daarnaast wordt vanavond voor het eerst in Nederland deel één van de nieuwste Nespresso TV-commercial uitgezonden. Hierin speelt George Clooney wederom de hoofdrol. Later deze maand voegt goede vriend en acteur Matt Damon zich bij George en geniet hij in alle rust van zijn Nespresso-moment.

In de nieuwste tv-commercial is de hoofdrol niet alleen weggelegd voor Nespresso merkambassadeur George Clooney, maar speelt ook acteur en goede vriend, Matt Damon een rol. Matt Damon zegt over de samenwerking met Nespresso: “Ik houd van het product, ik drink Nespresso en ik vind George Clooney gewoon heel erg leuk.”

De TV-commercial gaat online verder. Bezoekers van het speciaal ontwikkelde Nespresso YouTube kanaal kunnen nog nooit eerder vertoonde fragmenten bekijken van onder andere George Clooney in actie als lid van de Nespresso Sustainability Advisory Board. Het kanaal biedt Nespresso Clubleden, YouTube bezoekers en iedereen er tussenin, een overzichtelijke, laagdrempelige en persoonlijke Nespresso-ervaring.

“Onze nieuwe campagne bestaat niet alleen uit een tv-commercial,” zegt Mark Ruijgrok, country manager bij Nespresso Nederland. “We bieden in samenwerking met Google en YouTube ook een online beleving. Op ons nieuwe digitale merkplatform kunnen koffieliefhebbers op geheel eigen wijze Nespresso ontdekken.”

Matt Britin, VP Google Nothern Europe en wereldwijd sponsor van de Nestlé relatie zegt: “Nespresso is pilot partner van ons Brand Partner Program, waarmee merken content creators worden en op die manier alles uit hun YouTube kanaal kunnen halen. Nespresso is een wereldwijd geliefd merk en binnen deze samenwerking maken wij de volgende stap in de creatie van next-generation content. De komende tijd staat er dan ook nog het een en ander te gebeuren.”

De nieuwe commercial is geregisseerd door de award-winning director Grant Heslov. We zien onder andere hoe George Clooney een blauwtje loopt bij een aantrekkelijk vrouw die de voorkeur geeft aan haar Nespresso. En dit is exact waar het om draait: een Nespresso koffie-ervaring is de ultieme verwennerij en een moment waarvan je in alle rust wilt genieten.




maandag, november 04, 2013

Netwerkborrel van Netwerk Midden Brabant bij Latenzo Fashion Lifestyle .... met koffie van Coffee3

Genieten van een koffie en wijnproeverij en heerlijke hapjes van Qlasse, de laatste nieuwe modellen van Citroën Bertens bekijken, de najaarscollectie van Latenzo Fashion Lifestyle aanschouwen en gelijktijdig interessante, zakelijke contacten leggen; dat zijn de belangrijkste doelen van deze netwerkborrel.

De relaties van Netwerk Midden Brabant zijn welkom vanaf 17.00 uur.

Aanmelden kan via e-mail adres info@netwerk-brabant.nl onder vermelding van de bedrijfsnaam, naam van de deelnemer(s) en bijbehorend mailadres.

Deze netwerkborrel wordt u gratis aangeboden. TIP! neem uw partner ook mee..

Zij hopen u te zien op maandag 4 november bij Latenzo Fashion Lifestyle in Udenhout.

Coffee3 zal de koffie verzorgen tijdens deze netwerk borrel middels het Redbeans concept.