donderdag, oktober 27, 2011

Jubileum campagne Coffee3 in het teken van de Alpe d'HuZes


In het kader van de 35-jarige Jubileum Campagne gaat Coffee3, in de persoon van Marc Bozon, deelnemen aan de Alpe d'HuZes. Het doel van Coffee3 is de combinatie van een sportieve prestatie (tussen de 3 en 6x de Alpe d'Huez te beklimmen op 1 dag) te combineren met sponsorwerving voor Alpe d'HuZes.

Alpe d'HuZes zet zich ervoor in dat de strijd tegen kanker uiteindelijk wordt gewonnen. Dat kanker niet meer als dodelijke ziekte, maar als een chronische ziekte kan worden gezien. De organisatie hanteert een strikt anti-strijkstokbeleid. Alleen daardoor kunnen zij garanderen dat 100% van het ingezamelde geld ook daadwerkelijk ten goede komt aan het onderzoek naar de bestrijding en preventie van kanker. Onderzoek naar kanker en implementatie van de resultaten is het hoogste doel van de stichting Alpe d'HuZes. Al het geld gaat daarom naar het eigen onderzoeksfonds van Alpe d'HuZes.

Meer te lezen over dit unieke jaarlijkse fietsevement dat in het teken staat van de strijd tegen kanker is te lezen op www.opgevenisgeenoptie.nl