donderdag, november 01, 2012

Coffee3 onderstreept zeven lustra met kleur aan lekkere innovaties ....


In de November editie van het toonaangevende magazine West-Brabant business is een mooi artikel verschenen over het lustrum van Coffee3.

Coffee3 bestaat 35 jaar en heeft in dat kader een aantal activiteiten laten plaatsvinden in 2011/2012. Deze worden beschreven en deels komen ook de nieuwe ontwikkelingen aan bod zoals de Nescafe Alegria en de Milano, een onderscheidend en uniek concept waarmee iedereen zijn 'eigen barista' kan worden .....

Het artikel is via onze website te bekijken....




woensdag, oktober 31, 2012

Service voertuigen Coffee3 krijgen nieuwe bestickering


De auto's van het serviceteam van Coffee3 hebben in de toekomst allen de zwarte kleur en worden op een mooie wijze bestickerd .... mooi zwart waarin het logo van Coffee3 goed naar voren komt .... met de spreuk 'Allemaal lekkere kopjes koffie bij Coffee3!'

De laatste auto is bestickerd door het bedrijf Brouwers Signmaking uit Tilburg.

Coffee3, het bedrijf uit Udenhout (Noord-Brabant), zorgt al meer dan 35 jaar voor een warm welkom voor personeel en klanten in het midden- en klein bedrijf door middel van een totaal concept voor de warme dranken voorziening. Dit bestaat uit snelle en betrouwbare apparatuur, heerlijke ingredienten en een persoonlijke en concrete service. Ze werken onder meer met de volgende merken; Fountain, illy, Nescafe, Redbeans en Cup a Soup.

Lees hier meer over Coffee3.




maandag, oktober 29, 2012

Geef je baas aan!


Redbeans voert dit najaar actie tegen slechte koffie op het werk. Werknemers kunnen via de site www.geefjebaasaan.nl hun (koffie)baas bij ons aangeven, waarna zij in actie komen om te vertellen dat het echt anders kan. Dat je voor het zelfde geld echte espresso en cappuccino op het werk kunt serveren. Werknemers kunnen intussen actie voeren, waarbij zij hen ondersteunen met stickers en posters. Koffiebazen die hun leven willen beteren, steken ze de helpende hand toe met messcherpe deals op de Beanmachines.

De campagne wordt deze weken onder andere ondersteund met radiocommercials in de ochtendspits op BNR Nieuwsradio.

Zie www.geefjebaasaan.nl